Прямої заборони додатково навантажувати обов’язками тимчасово відсутнього державного службовця з іншого структурного підрозділу в ЗУ "Про ДС" не знайшов. Та й не може закон передбачити всіх заборон. А, як відомо, згідно з частиною другою статті 19 Конституції України органи держвлади зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами України.
Але можна спробувати аргументувати відмову таким чином.
Відповідно до частини першої статті 9 ЗУ "Про ДС", державний службовець під час виконання посадових обов’язків діє у межах повноважень, визначених законом, і підпорядковується своєму безпосередньому керівнику. В іншому структурному підрозділі - інший керівник. Отже, ЗУ "Про ДС" не передбачає, що у державного службовця може бути два безпосередніх керівника.
Додатково цю гіпотезу підтверджує і частина третя ст. 52 ЗУ "Про ДС", де зазначено, що "виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця встановлюється керівником державної служби державному службовцю за поданням його безпосереднього керівника у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього державного службовця". Не думаю, що керівник сектору цивільного захисту і взаємодії з правоохоронними органами може клопотати про таку виплату за роботу в чужому структурному підрозділі (апараті). Ну а керівник апарату не є Вашим безпосереднім керівником.
Розкажіть потім, чим закінчилось.