Держслужбовець - це особа, яка здійснює професійну діяльність, займаючи посади в державних органах та їх апараті, і отримує заробітну плату за рахунок державних коштів.
 
ФорумПоискПоследние изображенияРегистрацияВход

Поделиться
 

 Законопроект про державну службу (оновлений)

Предыдущая тема Следующая тема Перейти вниз 
На страницу : Предыдущий  1, 2, 3
АвторСообщение
Mikl

Новичок
Новичок


Мужчина Сообщения : 16
Репутація : 23
Карма : 5
Дата регистрации : 2014-10-06

Законопроект про державну службу (оновлений) - Страница 3 Empty
СообщениеТема: Законопроект про державну службу (оновлений)   Законопроект про державну службу (оновлений) - Страница 3 EmptyЧт Ноя 27, 2014 10:15 am

Первое сообщение в теме :

Думаю багатьом буде цікаво переглянути законопроект про ДС, який планують внести на розгляд ВРУ 8 скликання.
Цікавими є підходи запропоновані розробниками. Це стосується як розведення посад на політичні та держслужби, прийняття на роботу, проходження і т.і., так і оплати праці держслужбовців. Останнє як я розумію найбільш цікавить відвідувачів форуму.
Стаття 49. Оплата праці державних службовців
1. Держава забезпечує достатній рівень оплати праці державних службовців для професійного виконання посадових обов’язків, заохочує їх до результативної, ефективної, доброчесної та ініціативної роботи.
2. Заробітна плата державного службовця складається з:
1) посадового окладу;
2) надбавки за вислугу років;
3) надбавки за додаткове навантаження у зв’язку із виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця за рахунок економії фонду оплати праці державного органу.
3. Відповідно до результатів роботи та оцінювання результатів службової діяльності державні службовці можуть отримувати премії. До премій державного службовця належать:
1) премія за результати оцінювання результатів службової діяльності;
2) місячна або квартальна премія відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу.
При цьому загальний розмір усіх премій, які може отримати державний службовець за рік, не має перевищувати тридцяти відсотків від загального розміру його заробітної плати за рік.
4. Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування інших, передбачених цим Законом гарантій, пільг і компенсацій.

Стаття 50. Посадовий оклад державного службовця
1. Посади державної служби з метою встановлення розмірів посадових окладів поділяються на такі групи оплати праці:
до групи 1 належать посади керівників державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 2 належать посади перших заступників керівників державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 3 належать посади заступників керівників державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 4 належать посади керівників самостійних структурних підрозділів державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 5 належать посади заступників керівників самостійних структурних підрозділів державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 6 належать посади керівників підрозділів у складі самостійних структурних підрозділів державних органів, їх заступників і прирівняні до них посади;
до групи 7 належать посади головних спеціалістів державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 8 належать посади провідних спеціалістів державних органів і прирівняні до них посади;
до групи 9 належать посади спеціалістів державних органів і прирівняні до них посади.
2. Схема посадових окладів на посадах державної служби щорічно затверджується Кабінетом Міністрів України не пізніш як у місячний термін з дня прийняття закону України про Державний бюджет України на наступний рік шляхом встановлення мінімального і максимального розмірів посадових окладів для кожної групи посад державної служби, виходячи з таких принципів:
максимальний розмір посадового окладу посад державної служби встановлюється на рівні:
1) в державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України:
посадовий оклад для групи 1 – встановлюється на рівні дванадцяти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 2 – встановлюється на рівні одинадцяти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 3 – встановлюється на рівні десяти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 4 – встановлюється на рівні дев’яти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 5 – встановлюється на рівні восьми розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 6 – встановлюється на рівні семи розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 7 – встановлюється на рівні шести розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 8 – встановлюється на рівні п’яти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 9 – встановлюється на рівні чотирьох розмірів мінімальної заробітної плати;
2) в державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, міст Києва або Севастополя:
посадовий оклад для групи 1 – встановлюється на рівні одинадцяти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 2 – встановлюється на рівні десяти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 3 – встановлюється на рівні дев’яти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 4 – встановлюється на рівні восьми розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 5 – встановлюється на рівні семи розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 6 – встановлюється на рівні шести розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 7 – встановлюється на рівні п’яти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 8 – встановлюється на рівні чотирьох розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 9 – встановлюється на рівні трьох розмірів мінімальної заробітної плати;
3) в державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст обласного значення
посадовий оклад для групи 1 – встановлюється на рівні десяти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 2 – встановлюється на рівні дев’яти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 3 – встановлюється на рівні восьми розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 4 – встановлюється на рівні семи розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 5 – встановлюється на рівні шести розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 6 – встановлюється на рівні п’яти розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 7 – встановлюється на рівні чотирьох розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 8 – встановлюється на рівні трьох розмірів мінімальної заробітної плати;
посадовий оклад для групи 9 – встановлюється на рівні двох розмірів мінімальної заробітної плати;
для кожної групи посад оплати праці (з урахуванням юрисдикції) різниця між мінімальним та максимальним розміром посадового окладу повинна становити не більше 30 відсотків.
3. Перелік прирівняних до відповідних груп посад у державних органах затверджується Кабінетом Міністрів України.

Стаття 51. Надбавки та премії
1. Надбавка за вислугу років на державній службі встановлюється на рівні 3 відсотків від посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби.
2. Надбавка за додаткове навантаження у зв’язку із виконанням обов’язків тимчасово відсутнього державного службовця встановлюється керівником державної служби у межах економії фонду оплати праці для кожного державного службовця окремо за поданням безпосереднього керівника працівника, який виконує обов’язки тимчасово відсутнього працівника, відповідно до навантаження та результатів роботи такого державного службовця. При цьому максимальний розмір такої надбавки не може перевищувати двох мінімальних заробітних плат.
3. Місячна або квартальна премія відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу виплачується у межах фонду преміювання, утвореного у розмірі не більше як 10 відсотків від загального розміру його заробітної плати за відповідний період (місяць або квартал).
Встановлення такої премії здійснюється керівником державної служби відповідно до затвердженого ним та погодженого із центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби положення про преміювання відповідного органу.
4. Премія за результатами оцінювання результатів службової діяльності відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу державним службовцям виплачується у межах фонду преміювання, утвореного у розмірі не більше як 20 відсотків від загального розміру його заробітної плати за рік.
Встановлення такої премії здійснюється керівником державної служби відповідно до затвердженого ним та погодженого із центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби положення про преміювання відповідного органу.
5. Премія за результатами оцінювання результатів службової діяльності та місячна або квартальна премія державним службовцям, які займають посади державної служби категорії «А», встановлюється суб’єктом призначення відповідно до правил визначених цією статтею.
Вернуться к началу Перейти вниз

АвторСообщение
Cepiyc
Cepiyc

Эксперт
Эксперт


Мужчина Рыба Сообщения : 277
Репутація : 316
Карма : 31
Дата регистрации : 2015-04-08
Возраст : 39

Законопроект про державну службу (оновлений) - Страница 3 Empty
СообщениеТема: Re: Законопроект про державну службу (оновлений)   Законопроект про державну службу (оновлений) - Страница 3 EmptyВт Янв 12, 2016 1:59 pm

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/889-19
Закон розміщений на сайті в звичному вигляді.
Вернуться к началу Перейти вниз
 

Законопроект про державну службу (оновлений)

Предыдущая тема Следующая тема Вернуться к началу 
Страница 3 из 3На страницу : Предыдущий  1, 2, 3

 Похожие темы

-
» Самий новий законопроект «Про державну службу»
» Новий закон "Про державну службу"
» Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про державну службу" (щодо технічного уточнення деяких положень)
» Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про державну службу" щодо врегулювання окремих питань проходження державної служби
» Проект Закону про внесення змін до деяких законів України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про державну службу"

Права доступа к этому форуму:Вы не можете отвечать на сообщения
Форум державних службовців України :: Про головне :: Новий закон "Про державну службу"-
Рейтинг@Mail.ruЯндекс.Метрика