На аукціоні у Пекіні продано 106 службових машин центральних органів влади Китаю
Перша партія із 106 службових машин, що належали партійним та державним органам центрального рівня, були продані на аукціоні у Пекіні.
Згідно з даними, опублікованими організатором торгів – Пекінською аукціонною компанією "Чжунто", з молотка пішли всі 106 машин, за які їхні нові господарі виклали 6,61 млн юанів /1,06 млн дол./, що на 2,75 млн юанів вище їх сукупної стартової ціни.
Першим лотом, проданим на аукціоні, стала легкова машина Фольксваген Пассат з пробігом 240 тис. км. Машина була зареєстрована у вересні 2006 року. Її стартова ціна становила 49 тис. юанів, кінцева – 61 тис. юанів. Ажіотаж серед покупців викликала іномарка Тойота, зареєстрована у лютому 2005 року. Вона була представлена на торгах за 90 тис. юанів, і врешті-решт пішла з молотка за 210 тис. юанів.
В останні роки китайська влада прийняла практичні заходи зі скорочення трьох видів службових витрат: організація ділових прийомів, придбання і утримання службових машин та відрядження за кордон, які служать благодатним ґрунтом для корупції і викликає невдоволення у населення.
ані показують, що у 2013 році службові витрати за цими трьома статтями центрального бюджету склали 7150 млн юанів. В тому числі, лише витрати на купівлю та утримання службових автомобілів склали близько 60% або 4,25 млрд юанів.
У липні 2014 Канцелярія ЦК КПК і Канцелярія Держради КНР опублікували повідомлення про просування реформи службових машин, згідно з яким чиновники рангу замміністра і нижче позбавляються службових машин, звичайні машини на держслужбі підлягають розпродажу.
Згідно з документом, виручені гроші від продажу службових машин на аукціоні підуть у державну скарбницю.
В якості компенсації за відлучення від персональних коліс на транспортні витрати держслужбовцям щомісяця нараховуватимуть від 500 до 1300 юанів – конкретну суму визначає висота займаної посади і рівень економічного розвитку регіону.
За оцінкою заступника начальника Статистичного управління провінції Хубей Є Ціна, який протягом тривалого часу вивчає реформу службових машин, парк службових автомобілів у Китаї в даний час налічує 2 млн машин, щорічні витрати на їх купівлю та обслуговування перевищують 300 млрд юанів.